Seiten

23.11.2009

Intervju Saban Saulic - Ispovest o detinjstvu, muzickim pocecima i zaljubljivanju u Gocu

Intervju Šaban Šaulić - Ispovest o detinjstvu, muzickim pocecima i zaljubljivanju u Gocu


"Kada mi je moja supruga, prilikom našeg prvog susreta, 1975. na Adi Ciganliji, rekla da nikada nije čula za mene jer ne sluša narodnjake, došlo mi je da se bacim u reku," iskren je Šaban Šaulić.





Šabac je nekada bio prepun kafana iz kojih je grmela narodna muzika. Skoro svaka kuća imala je radio-aparat ili gramofon i zvučnike prikucane na neko drvo ili banderu iz kojih se zvuk violine mešao sa zvucima harmonike, pesma sa pesmom... I svi su pevali!

Pevao je i mali Šaban Šaulić kada bi ga roditelji poslali da nešto kupi u bakalnici, ili dok je sa drugarima igrao fudbal na goliće na travnjaku između kuća i sanjao da postane zvezda u dresu i kopačkama.

Pet decenija je prošlo od tada. Šaban Šaulić (58 ) danas je nekrunisani kralj narodne muzike, živi sa porodicom u Beogradu, ni sam ne zna koliko je pesama snimio, muzički kritičari kažu da njegovi hitovi "Dođi da ostarimo zajedno" i "Dva galeba bela" spadaju u red najboljih ikada otpevanih narodnih pesama.

Ceo teskt OVDE

Keine Kommentare: