Seiten

20.01.2010

Dragan Vasić Gagi 2009 - album: Romeo i Julija



Dragan Vasić Gagi 2009 - album: Romeo i Julija - Produkcija RENOME - CD 1430

01. Romeo i Julija (Ž.Šećer - V.Nikolić Pahuljica - N.Stević)
02. Ja ne mogu bez tebe (D.Vasić - M.M.Nikolić - N.Stević)
03. Ja sam onaj koga si želela (Ž.Šećer - M.M.Nikolić - Bambino)
04. Neka umre tvoja duša (N.Stević - M.Đorđević - N.Stević)
05. Ko mi se u ljubav meša (P.J.Gula - P.J.Gula - N.Stević, B.Prodanović)
06. Što te zove srce moje (N.Stević - A.Kaleja - N.Stević)
07. E, moj sine Dragane (N.Stević - M.M.Nikolić - N.Stević)
08. Sajdija (in memoriam Šaban Bajramović)
09. Hvala ti majko, hvala (N.Stević - M.M.Nikolić - N.Stević)
10. Bolan (D.Šanjika - P.J.Gula - P.J.Gula, N.Stević)

Studio: ''Bambino'' Kragujevac
Producent: Bambino
Violine: Boban Voz
Harmonike: Bambino i Boban Prodanović
Klavijature: Nikolica Stević
Gitare: Cakija
Klarinet: Zuba
Prateći vokali: Nikolica, Branko, Gagi
Tehnička priprema: Dobrica Stević
Izvršni producent: Radiša Urošević
Foto: Studio ''Nacional'' Kragujevac


Posle pauze od 14 godina novi album u izdanju RENOME produkcije pod nazivom ''Romeo i Julija'' objavio je Kragujevački pevač Dragan Vasić Gagi. Na cd-u se nalazi 10 numera koje su snimljene u studiju ''Bambino'' u Kragujevcu kao i par obrada od kojih je vredno pomenuti pesme ''Ko mi se u ljubav meša'' koju je Gagi otpevao još na početku svoje karijere devedesetih godina i prelepa balada ''Neka umre tvoja duša'' koju je pevao nekada Nikolica a sada je ovu pesmu poklonio svom prijatelju Gagiju. Za harmonike su se pobrinuli Kragujevački virtuozi Bambino i Boban Prodanović.


ALBUM MOZETE PRESLUSATI OVDE

Keine Kommentare: